من دکترم گفت زایمان طبیعی بعد ۴۰ روز
زایمان سزارین بعد ۵۰ روز
اگه میشد بعد ۴۰ روز خونریزی گذاشت خوبه من که قرص بهم نمیسازه
من پرسیدم از دکترم گف 6 ماه بعد از زایمان برات میزارم
ای یو دی چیه؟
منکه میذارم یک سال بعد. ..تا کامل خوب بشم و رحم به حالت اولیه برگرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.