۵ پاسخ

من دکترم گفت زایمان طبیعی بعد ۴۰ روز
زایمان سزارین بعد ۵۰ روز

اگه میشد بعد ۴۰ روز خونریزی گذاشت خوبه من که قرص بهم نمیسازه

من پرسیدم از دکترم گف 6 ماه بعد از زایمان برات میزارم

ای یو دی چیه؟

منکه میذارم یک سال بعد. ..تا کامل خوب بشم و رحم به حالت اولیه برگرده

سوال های مرتبط