۱ پاسخ

من یکسال اول عروسیم گذاشته بودم خیلی راضی بودم و هیچ عوارضی برام نداشت
وقتی درش آوردم با اولین اقدام باردار شدم
وقتی بچم دنیا بیاد بازم میرم میزارم

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین روزهای ابتدایی تولد