شش ماه
ب دوستم دکتر گفته بود بعد سه چهارماه
راسته میگن با ای یو دی هم امکان بارداری هست؟
زنگ بزن از منشی دکتر بپرس من بچه اولم بعد سه ماه از زایمان گذاشتم الانم نوبت گرفتم ک برم دکتر ببینم میزاره یا قرص میده
فکر میکنم ۲ ماه و نیم ، چون زمانی رفتم واسه بخیه هام دکتر گفتش ۲ ماه و نیم که گذشت بیا برات آی یو دی بزارم
دکتر دوستم بهش گفته بعد چهل روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.