تصمیم گرفتم بعد زایمانم دستگاه آی یو دی بزارم 🔞🔞🔞🔞

۹ پاسخ

من یکی که 💩 بخورم باز بیارم
همه جد و آبادم اومده جلو چشمام سر این یدونه

تو مطب دکتر یه خانمه اومده بود سنش نسبتا زیاد بود بحث بارداری و بچه شد فهمیدیم بارداره تعجب کردیم گفت اصلا بچه نمیخواستم حتی ای یو دی دارم ولی باردار شدم
اگه هم گذاشتی هر چند وقت یکبار دکتر برو چک کنه که جابه جا نشده باشه

منم میخوام بزارم نمیدونم کی بزارم

منم میخوام ولی شوهرم نمیذاره میگه قرص بخور میگم بهم نمیسازه قبول نمیکنه

منم دلم میخاد
ولی میگن به بعضیا نمیسازه و اینا

منم همینطور ولی فعلا شک دارم چون نظرات که میبینم 50.50 هستش

مبارکه

من ک گفتم بسلامتی به دنیا بیاد ده سال دیگه بچه میارم

چ جالب من تصمیم دارم چند ماه بعد بعدی رو بیارم 😂

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد