۱۰ پاسخ

منکه دستگاه رو میذارم به شوهر ربطی نداره حالا دوباره باردارشیم که سخته بزرگ کردنشون

ما یا با کاندوم یا طبیعی جلوگیری میکردیم قبلن یه بار همش ریخت توش بچه گرفت🥲😂

بالای چهل وپنج میبندن،منم همین مشکلو دارم خدا کنه ببندن،چون دیگه بچه نمیخوام ،با این که عاشق دخترم ،اما سه تا بچه هامم پسرن،خدا اگه صلاح میدونست میداد

جلوگیری طبیعی😊

بچه چندمته؟

من قبلش طبیعی جلوگیری میکردم بعدشم میکنم بعضا هم با کاندوم

من بعداز زایمان لولهامو میندم ولی میتونی بزاری و شوهرت هیچ وقت نمیفهمه

تو بزار اون مگ میبینه تو دستگاه داری

قرار نیست ب شوهرت همه چیو بگی ک نگو برو بزار

اگه خدا بخواد طبیعی😅

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد