۲ پاسخ

من دستگاهش رو پانصد خریدم و ۲ملیون دستمزد فوق تخصص مامایی شد ک گذاشتم ،سه روز پیش

من آیودی مسی پرسیدم بعد زایمانم میخوام بزارم گفت دکترم با دستمزدش ۴تومن

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی