بعد زایمان سریع میشه آی یو دی گذاشت؟

۴ پاسخ

اره عزیز تا ۴۰ روز شدی میزارین

من دختر عمم بچه سومشو با وجود ایودی باردار شد سر اونم احتیاط کن باز

من از دکتر پرسیدم گفت حدودا چهار ماهی باید صبر کرد تا رحم خودشو جمع کنه

ن چون رحم جمع نشده
من سرشکم اول تا شیش ماه نزاشتن چون خیلی طبیعی اذیت شدم ک اخرش هم سزارین کردن
ولی شکم دوم بعداز چهل روز گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی