۴ مای بیبی خیلی قوارش کوچیکه
یه تایمی اون رو ببند
من هانیز ۴ و سفت تر ببند. منم اوایل همین مشکل داشتم الان اوکیه
منم ۴میبندم چون سه خیلی کوچیک شده واسش اهورا هم ۷۲۰۰وزنشه
من همون سایز ۴میبندم دختر منم ۷کیلوعه🫢
من مولفیکس ۳ میبندم اوکیه
همون چهار باید ببندی
من مولفیکس ۴میبندم خوبه برا پسرم
من مایبیبی ۴میبندم بچم ۷۵۰۰ خوبه گشاد نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.