۸ پاسخ

۴ مای بیبی خیلی قوارش کوچیکه
یه تایمی اون رو ببند

من هانیز ۴ و سفت تر ببند. منم اوایل همین مشکل داشتم الان اوکیه

منم ۴میبندم چون سه خیلی کوچیک شده واسش اهورا هم ۷۲۰۰وزنشه

من همون سایز ۴میبندم دختر منم ۷کیلوعه🫢

من مولفیکس ۳ میبندم اوکیه

همون چهار باید ببندی

من مولفیکس ۴میبندم خوبه برا پسرم

من مایبیبی ۴میبندم بچم ۷۵۰۰ خوبه گشاد نیس

سوال های مرتبط