اگر سرشو هی تکون میده رفلاکس دازه
رفلاکسه احتمالا شیرتو میخورهدلدرد میشه پسر منم اینجوریه ببرش دکتر
چه ساعتی؟
اگه دم غروب اکثرا، سراینه که شیر اون تایم چربه و سخت از رگ بیرون میاد و نمیتونن راحت بخورن
ولی خب مکانیزم بدنه برای اینکه تایم بیشتری بخوابن بعد خوردنش
ولی اگه کلا زیاد اینکارو میکنه ممکنه رفلاکس پنهان باشه
کولیک اینه که به خودش بپیچه پاهاشو تو شکمش جمع کنه و قرمز شه از گریه و روزی ۲..۳ساعت حداقل اینطور باشه
دختر منم ایجوره دکتره گفت رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.