منم میدادم
من فقط یک بار دادم اونم در حد یکی دوقطره بعدش بردم دکتر کولیکیز داد دگ بجای نبات داغ اونو میدادم خیلی خوب بود
من میدم تاثیری نداره
من ندادم تا حالاقبل ۶ماه نباید غیر شیررچیزی بدی
من ۴،۵ باری دادم بعضی شبا ک خیلی گریه میکرد وارد س ماه ک شد گریه هاش کولیکش تموم شد راحت میخوابه دیگ ندادم
بعضی وقتا خیلی گریه میکنه یه کمی میدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.