سلام کیا به بچه هاشون‌نبات داغ میدن اروم‌میشن؟

۶ پاسخ

منم میدادم

من فقط یک بار دادم اونم در حد یکی دوقطره بعدش بردم دکتر کولیکیز داد دگ بجای نبات داغ اونو میدادم خیلی خوب بود

من میدم تاثیری نداره

من ندادم تا حالاقبل ۶ماه نباید غیر شیررچیزی بدی

من ۴،۵ باری دادم بعضی شبا ک خیلی گریه میکرد وارد س ماه ک شد گریه هاش کولیکش تموم شد راحت میخوابه دیگ ندادم

بعضی وقتا خیلی گریه میکنه یه کمی میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی