خانما به بچه ها میشه تن ماهی داد؟

۱۰ پاسخ

آره من گاهی میدم با برنج وکم میدم

من یه بار دادم اکثرا ماهی کبابی میدم

آره من باهاش تن ماهی پلو درست میکنم البته در حد ماهی یکبار

درحد چندماه یکبار اره

منم تا۴ماه ماه پیش نمی‌دادم خودمونم نمیخوردیم ولی الآن ماهی یکبارروگذاشتم

من میدم با برنج عاشقشه

من که میدم خیلی دوستداره،هم تن هم ماهی سرخ

آره میشه اما من ندادم اصلا خودمونم نمیخوریم

من که به دخترم تا الان دادم

میدم من

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان بنیتا و دیانا مامان بنیتا و دیانا ۲ سالگی