دکتر زنان نامه سزارین اختیاری نمیده چون نامه اش رو قبول نمیکنن باید دکتر دیگه ای یه دلیل پزشکی برات نویسه ک شما باید سزارین بشی .اگ دکتر زنان همکاری کنه باهات دکتر بهت معرفی میکنه ک از کی نامه بگیری و الا ک خودت باید بری دنبال نامه
اختیاری هم فقط بیمارستان بهمن انجام میده اگ اشتباه نکنم
همه دکترا عمل میکنن اکثرا
اعظم قره باغی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.