مامانای زنجانی کدوم دکتر نامه سزارین اختیاری میده ؟؟

۳ پاسخ

دکتر زنان نامه سزارین اختیاری نمیده چون نامه اش رو قبول نمیکنن باید دکتر دیگه ای یه دلیل پزشکی برات نویسه ک شما باید سزارین بشی .اگ دکتر زنان همکاری کنه باهات دکتر بهت معرفی میکنه ک از کی نامه بگیری و الا ک خودت باید بری دنبال نامه

اختیاری هم فقط بیمارستان بهمن انجام میده اگ اشتباه نکنم

همه دکترا عمل میکنن اکثرا
اعظم قره باغی برو

سوال های مرتبط