۳ پاسخ

من سیب درختی رو پوست کرفتم یک چهارمش رو تقریبا ریز کردم ریختم تو اب گذاشتم خوب پخت بعد یه قاسق جایخوری ارد برنج رو تو اب حل کردم ریختم قاطی سیب ها تا باهم بپزه ۱۰-۱۵ دقیقه که خوب پخت و آبش جمع شد و غلیظ شد خاموش کردم و سیب ها رو خوب له کردم
بعد ۱۵ تا ۲۰ سی سی شیرخشکش رو اماده کردم بهش اضافه کردم رقیق بشه مثل ماست

ای جونم از گندم جون من ۵روز بزرگتر هستش میشه عکسشو ببینم🥹😍🙏

سیب رو بخارپز کن له کن بعد اینکه فرنی اماده شد قاطی کن باهاش

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی