اره دهنمون سرویسه
باید پیشش بشینم کلا باهم بازی کنیم اگر من برم سراغ اینکه مثلا یکم آشپزی کنم دااائما گریه میکنه کلا بچه من بچه سختی هست ازین مدل بچه های آروم نیستش
به نام خدا
بله
پاره شدیم ولی بیاین صبورتر باشبم
آررره بمیرم براش انقدر اذیته بچم😭😭😭
مخصوصا امروز مامان خوبی براش نبودم😭
درگیر کار خونه و مرتب کردن و تمیز کاری بودم غذای باب میلش درست نکردم،بچم لب به غذا نزد باهاش بازی هم نکردم امروز 😭از وقتی خوابیده عذاب وجدان داره خفه م میکنه 😭
احتمال زیاد دندون من پسرم چندشب نصف شب یهومیزنه زیرگریه شدید امروز متوحه شدم بالا از بغل داره دندون درمیاره یخوردش زده بیزون حالا دوشب بهش استامیوفن میدم ارومتره درد دارن زبون بسته اا
دلانا تازگیا اینطور شده شوهرم میگ بد تربیتش کردی☹️☹️☹️☹️
دختر منم خیلی نق میزنه و برای هر چیزی گریه و جیغ
وای بچه منم همینجوره یکسره گریه و جیغ
ما هم همینطوریم نمیدونم پسرفته دندونه چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.