۶ پاسخ

اره مثلا پارک از تاب پیاده میشه گریه میکنه

خیـــــــــــــــــــــلی عادیه

با جمله کارت ندارم بیا بریم از بابا بگیریم بیخیال میشه و میاد

دخترمن‌هیچی اصلانمیگه فقط تماشامیکنه

میریم بیرون ولی هیچی نمیگه برام بخر

بله عادیه
ولی بیخیال باش

سوال های مرتبط