۲ پاسخ

چرا اینجورین آخه
بخدا منم خودم گریه م میگیره از گریه هاش
دیگه عصبی شدم...الانم یه دل سیر گریه کردم
خیلی بدقلق شده...با هیچی سرگرم نمیشه
همه چی نهایت سی ثانیه سرگرم میشه...بخدا کم اوردم
دیشب ب همسرم میگفتم کاش اینقد پول داشتم ۱۵روز میرفتم تو هتل شهرمون ساکن میشدم...هر وقت دلم تنگ شد میومدم پیشتون بعد میرفتم هتل
دیگه نه غذا درست کردنی بود نه تمیزکاری نه مسئولیتی نه غر غر شنیدنی نه هیچی
بخدا خسته م خیلی خسته
الانم اینو مینویسم رو پام خوابش برده دارم گریه میکنم😭

☹️متاسفانه وضع هممون همینهه

سوال های مرتبط