وقتی سزارین میشی چقدر باید تو جا بود؟

۲ پاسخ

من کلا از همون شب تو‌بیمارستان راه رفتم هر چی بیشتر راه بری زودتر خوب میشی ولی به خودت فشار نیار

من ۱۰روز استراحت کردم

سوال های مرتبط