چه شرایطی باشی سزارین اجباری میشی ؟؟

۶ پاسخ

وزن بالای۴/۵
موقعیت بریچ
فشار خون
کاهش ضربان قلب بچه و‌مادر‌
مدفوع کردن بچه

من سزارین اورژانسی شدم
اولش گفتن لگن کوچیکه ولی طبیعی میتونی،اما سر بچه پایین نمیومد و بالا بود،تو معایناتشون میگفتن کانال زایمان خیلی خشک و تنگه،امپول فشار زدن درد طبیعی کشیدم دهانه رحم ۱۰ سانت شد بچه خیلی کم اومد پایین و ابتدای سرش تو ورودی کانال زایمان گیر کرد هی معاینه کردن،قبلشم دو بار سون گذاشتن ک کانال باز بشه هردودفه سون می‌ترکید انقد خشک و سفت بود،بعد دگ بردن سزارین.ب معنای واقعی خییییلی اذیتم کردن

وزن بالای چهار و نیم
کم شدن ضربان قلب
فشار خون
دفع پروتیین زیاد در ادرار
مدفوع جنین
موقعیت بریچ و عرضی
باز نشدن دهانه رحم
این موارد تا جایی که می دونم باشه می برن سزارین اوژانسی

فشار بالا .ضربان قلب جنین مورد پسندنباشع .بچه سرش بالاباشه .وزنش کم باشه جون اینک نتونه طبیعی بیاد .وزن ۵کیلو مدفوع کردن بچه باعث میش سزشی

بچه بریچ‌ وعرضی باشه شرایط خاص داشته باشی
درهرصورت دوست دارن طبیعی زایمان انجام‌بشه

بچه بالای چهارکیلو و خردی باشه و اینکه حرکت نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۵ ماهگی