سر جنین بالا باشه سزارین اجباری میشی درسته

۴ پاسخ

اره گلم برای من که همین شد

اره.

من پرسیدم دکترم گفت باید صبر کنی درد طبیعی رو بگیری بعد تو بیمارستان سونوت میکنن ببینن بریچه سزارین میشی،در این حد بی فکر هستن☹️

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی