۳ پاسخ

من هیچ علائمی نداشتم و اولین بارداریمه فقط چون سر‌کلاژ بودم دکتر امپول ریه داد

اگر فاکتور های زایمان زودرس داشته باشی ، دکتر من که میگفت من اصلااا نمیدم مگر خیلی ریسکت بالا باشه میگفت خوب نیست نمیدونم چرا آنقدر همه میزنن :((

دکتر تجویز کنه و تشخیص زایمان زودرس بده

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۹ ماهگی