۱۱ پاسخ

بستگی ب دکترت داره میگیرن معمولا ولی کمتر از اختیاری

بستگی به دکترت داره
بستگی به بیمارستانی که میری داره

اگه میخوای خودش بیاد عملت کنه پولش رو میگیره.وگرنه میگه برو دکترشیفت هرکی بود خودش عمل میکنه پول هم ندی.حالاچون سزارین اجباری بیمه هزینه بیمارستان قبول میکنه کمترمیشه دیگه دولتی نمیدونم ک چقدبشه

آها انشالا ب سلامتی زایمان کنی

چقدر دادی

مگه نگفته بهت ک پول میگیره یا ن

اینشو نمیدونم

بیمارستان دولتی سزارین رایگان نیست

برامن گرفت

منم سزارین چهارمم بهم گفته 8 تومن

پول میگیره که نامه بده منم امروز دادم نامه داد حالا باید برم پیش دکتر که برای بی حسی یا بی هوشی نامه بگیرم

سوال های مرتبط