سلام خانما
دکتر برای سزارین اجباری هم زیرمیزی میگیره؟

۸ پاسخ

بستگی ب دکترش داره با تجربه ها اکثرا میگیرن

سلام دکتر فرشته باغبانی اصلا زیرمیزی نمیگیرن چه سزارین چه طبیعی .بیمارستان سپاهان و صدوقی هستن

بستگی ب دکترت داره

کدوم دکتر؟اگه زهرا انصاری نه اصلا نمیگیره

بله
من هفت تومن دادم

اجباری بخواد زیر میزی بگیره که دستت بازه شکایتش کنی

نه دیگه چخبره

والا واس طبیعیم میگیرن

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی