بله میگیره اول و دوم نداره دکترهد جدیدا مد کردن برای هر عملی دستمزد داخل مطب میگیرن
اگه بخوای خودش عملت کنه عاره یه درصدی کمتر از سزارین اول میگیره
نه بوس میخواد 😂😂😂
والا زایمان سوم بود دیدم ازش گرفت...🫠
دکتر من چه رایمان اولت باشه چ دخم اصلا نمیگیره
برای اینکه بند ناف پیچیده دور گردنش باید سزارین شم چی برای اونم زیرمیزی میگیره؟
نههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.