برای سزارین دوم هم دکتر زیرمیزی میگیره؟💡🤔

۷ پاسخ

بله میگیره اول و دوم نداره دکترهد جدیدا مد کردن برای هر عملی دستمزد داخل مطب میگیرن

اگه بخوای خودش عملت کنه عاره یه درصدی کمتر از سزارین اول میگیره

نه بوس میخواد 😂😂😂

والا زایمان سوم بود دیدم ازش گرفت...🫠

دکتر من چه رایمان اولت باشه چ دخم اصلا نمیگیره

برای اینکه بند ناف پیچیده دور گردنش باید سزارین شم چی برای اونم زیرمیزی میگیره؟

نههههه

سوال های مرتبط

مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۳ ماهگی