سزارین دوم دکتر چقد زیرمیزی میگیره.؟

۶ پاسخ

۴یا۵تومن‌از سز اولیا کمتر مثلا اگه از سز اولیا ۱۲بگیره از سز دوم ۸

والله من اینجا قرار ه طبیعی زایمان کنم ولی دکترم گفته اگه اجباری سزارین بشی ۲۰ میگیرم

واسه من گفت ۳۵ ولی ۳۰ دادم
ذکتر خودمم بود سر اولیمم پیشش بودم

سمت ما سزارین دوم رو اصلا نمیگیرن. لزومی هم نداره به نظرم چون یه جورایی سز اجباری به حساب میاد

درستش اینه سز دوم نگیرن

دکترمن اصلا نمیگیره سزاولم

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد