۴یا۵تومناز سز اولیا کمتر مثلا اگه از سز اولیا ۱۲بگیره از سز دوم ۸
والله من اینجا قرار ه طبیعی زایمان کنم ولی دکترم گفته اگه اجباری سزارین بشی ۲۰ میگیرم
واسه من گفت ۳۵ ولی ۳۰ دادم
ذکتر خودمم بود سر اولیمم پیشش بودم
سمت ما سزارین دوم رو اصلا نمیگیرن. لزومی هم نداره به نظرم چون یه جورایی سز اجباری به حساب میاد
درستش اینه سز دوم نگیرن
دکترمن اصلا نمیگیره سزاولم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.