دکتر من طبیعی رو هم زیرمیزی میگیره چه برسه سزارین و دومی و ...
دولتی بری نمیگیرن .ولی بخوای دکتر خاصی عملت کنه باید بدی ،والا من تکمیلی دارم ..ولی چون بیمارستان خصوصی باید دکتر هماهنگ کنه .و باید به دکتر پول بدم ..با وجود تکمیلی میخوام برم دولتی ،کم کم ۱۵م دکتر میخواد .وقتی همشون همون کارو میکنن چرا ۱۵بدم حیفم میاد
هرکس یکبار سزارین کنه همیشه سزارین
چرا پول بگیرن اصلا نشنیده بودم تاحالا
دکتر من نصف سزارین اول میگیره
دکتر منکه نمیگیره
اره اکثرا
میگیرن بعضیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.