دربارداری میشه عرق نعنا خورد ؟؟؟؟ مجازه ؟؟

۱۱ پاسخ

خیلی کم اشکال نداره من گاهی میخوردم

منک خوردم اونم چن بار

اندازه کم بریز تویه لیوان آب بخور
ولی زیاد خوردنش خوب نیس

زیادیش یبوست میاره

من دكترم گفت سوزش معده داشتي بخور

من قبل بارداری نفخ داشتم میخوردم ولی توی بارداری چون میگن قاعده اوره نخورین حالا اگ بقیه خوردن مشکلی نداشته تو هم میتونی بخوری

گاهی اوقات آره ولی زیاده روی نکن

ته استکان عرق نعنا بریز بقیش آب بریز هم بزن بخور

آره من که میخورم

کم بخوری اوکیه. فقط عرق نعناع بدرد سوزش سر دل نمیخوره.‌یکی نوشته بود من برا سوزش میخورم. وقتی اسید معده زیاره عرق نعناع بدترش میکنه

اره من خیلی خوردم ، چون سوزش معده داشتم

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان حسینی مامان حسینی هفته سی‌وهفتم بارداری