خیلی کم اشکال نداره من گاهی میخوردم
منک خوردم اونم چن بار
اندازه کم بریز تویه لیوان آب بخور
ولی زیاد خوردنش خوب نیس
زیادیش یبوست میاره
من دكترم گفت سوزش معده داشتي بخور
من قبل بارداری نفخ داشتم میخوردم ولی توی بارداری چون میگن قاعده اوره نخورین حالا اگ بقیه خوردن مشکلی نداشته تو هم میتونی بخوری
گاهی اوقات آره ولی زیاده روی نکن
ته استکان عرق نعنا بریز بقیش آب بریز هم بزن بخور
آره من که میخورم
کم بخوری اوکیه. فقط عرق نعناع بدرد سوزش سر دل نمیخوره.یکی نوشته بود من برا سوزش میخورم. وقتی اسید معده زیاره عرق نعناع بدترش میکنه
اره من خیلی خوردم ، چون سوزش معده داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.