عرق نعنا ضرره؟؟؟؟

۶ پاسخ

استفاده نکنین خیلی بهتره میگن کلا عرقیجات خوب نیس

فقط ماه هشتم و نهم اونم عرق کاسنی

بله طبعش گرمه اگه میخوا کم استفاده کن باآب قاطی کن ربع استکان یاکمتر روش آب بریز

نه مشکلی نداره من میخورم سه قاشق تو یه لیوان آب حل میکنم

کم مصرف شه ن

نه در حد کم مشکلی ندارع

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاحِیـــــدر🦁 مامان آقاحِیـــــدر🦁 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دادی مامان دادی ۱۰ ماهگی
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری