از چند ماهگی بچه هاتون جيش یاد میدین

۱۰ پاسخ

من تصمیم دارم هوا یکم گرم بشه چون دسشوییمون حیاطه الان سختشه

واااا 😐
باید یاد بگیر دیگه
بعدم میبرمش دسشوی ک نشستن یادش بدم
وگرنه خودم کاری نمیکنم
الان خودش یاد گرفته حتی چطو بشینه

بالای دوسال البته بستگی به همکاری خودش داره

۲۳ماهگی از پوشک گرفتمش
خیلی همکاری کرد خودش

دختر من قبلا میکرد الان میبرم دستشویی جیش نمیکنه منم بیخیال شدم بزرگتر که شد یاد میدم

من ۲ سالگی گرفتم نه قبلا بردم نه چیزی ماشالله کامل حرف میزد درک داشت

از یکی دوهفته بعد شروع می کنم
طبق تجربه ی شخصی خودم تو سن پایین خیلی راحت تر

از الان باخودم میبرم ،صبحا مای بیبش رو‌باز کن ببر باخودت بگو جیش کنیم،دخترمن صبحا میبرم حتما جبش میکنه داره یادمیگیره

من دخترم الان با پوشک میگه جیش بدون اینکه بهش یاد بدم میشینه میگه جیش
حالا نمیدونم کلمه جیش یاد گرفته یا واقعا همون لحظه جیش میکنه
ولی الان نمیخوام بگیرمش ۱سال ونیم به بالا ذهنش آماده هست به جیش ولی میگم الان ببرمش یهو بعد لج کنه

از الان با خودم میبرمش دسشوی یاد بگیر

سوال های مرتبط

مامان آبراهام🩵🧸 مامان آبراهام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان توت فرنگی من🍓 مامان توت فرنگی من🍓 ۲ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی