کمبود اکسیژن پیدا میکنی شاید
زیر دوش گرم که اصلا نباید بری حتی زمان حموم هم نباید طولانی باشه
در حموم رو یا پنجره ای چیزی داره باز بزار تو طول حموم
تایم حمامتون بایستی کم باشه ، هم بحث سر پا بودنش بده و آب هم دیگه فصل گرماست با آب سرد میشه استحمام کنید مخصوصا اب گرم به شکم و پایین تنه نخوره ، سردرده بخاطر هورمونهاست و دمه پیچیدن در حمام
فک نکنم عزیزم طبیعی باش یه دکتر برو حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.