خانما این استامینوفن چنده




#بارداری‌بارداری‌بارداری

تصویر
۷ پاسخ

این استامینوفن کدئینه نخوری یوقت
استامینوفن ساده بخور

کدئین هست اگر میخوای بخوری بگو ساده بده که 500 هست

این کدئینه نخوریا

استانینوفن کدئین ۳۲۰
برای خانم باردار ضرر داره
کلا خانم باردار مجاز به استفاده از نوع کدئینش نیست

۳۰۰ استامینوفن
۲۰ کدئین
این نوع قرص تو بارداری ضرر داره استامینوفن خالی بخر ۲۵۰ یا ۵۰۰
اگر منظورتم قیمتشه ۵۵تومن خرید دیروز دوستم

320 تویی بارداری مجازه

استامینوفن کدئینه عزیزم یوقت نخوری اگه برا خودته

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری