خانما اسهالم چیکار کنم😭


#بارداری‌بارداری‌بارداری

۷ پاسخ

موز بخور

تا میتونی مایعات زیاد مصرف کن دچار کم ابی نشه بدنت اگر طولانی شد برو دکتر

با یه شال نخی دور شکمتو بپیچ خیلییی اروم
گره نزن فقط اروم بپیچ اصلا فشار نیاد به شکمت
بعد لباستو بکش روش
تا چند روز رو شکمت باشه
شکمت نباید هوا بخوره خودتو گرم نگهدار
من اینجوری خوب شدم

موز بخور

موز بخور، پلو کته بخور

کته ماست بخور دا

منم یبوست هستم اسهال که بهتره انقدر درد میکشم

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری