تو بارداری باید زیر ۲.۵ باشه
باید بری تحت نظر دکتر غدد بهت دارو میده عزیزم
تیروئید بارداری باید کمتر از ۲/۵ باشه
دستگاههای آزمایشگاها خیلی فرق دارن، بپرس ببین کجا دستگاه سنجش تیروئید دقیق تره دوباره اونجا تکرارش کن
منم اول ۴ نشون داد، رفتم آزمایشگاه معتبر زیر ۲ شد جوابش
عدد تیروئید باید بین ۰.۴ تا ۵ باشه اما خانمهای باردار وقتی عدد نزدیک به اینام باشه دکتر غدد دارو با دز پایین میده و چکاپ مجدد بعد ۱ ماه مینویسه عزیزم
نزدیک به کم کاری هستی
از لحاظ رنج نرمال ازمایشگاه خوبه
ولی تو بارداری عدد TSH باید زیر ۲/۵ باشه
حتما مراجعه کن دکتر غدد که دارو تجویز کنه
چون هفته بره بالاتر عدد تیروئیدتم میره بالاتر
با قرص تنظیم میشه
کم کار ولی زیاد ن بیاد زیر ۴خوبه
باید بیاد زیر ۲
کم کاری تیروئید داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.