خانما تیروئیدم ۴.۶چطوره؟؟


بارداری
بارداری
بارداری

۷ پاسخ

تو بارداری باید زیر ۲.۵ باشه
باید بری تحت نظر دکتر غدد بهت دارو میده عزیزم

تیروئید بارداری باید کمتر از ۲/۵ باشه

دستگاههای آزمایشگاها خیلی فرق دارن، بپرس ببین کجا دستگاه سنجش تیروئید دقیق تره دوباره اونجا تکرارش کن

منم اول ۴ نشون داد، رفتم آزمایشگاه معتبر زیر ۲ شد جوابش

عدد تیروئید باید بین ۰.۴ تا ۵ باشه اما خانمهای باردار وقتی عدد نزدیک به اینام باشه دکتر غدد دارو با دز پایین میده و چکاپ مجدد بعد ۱ ماه مینویسه عزیزم
نزدیک به کم کاری هستی

از لحاظ رنج نرمال ازمایشگاه خوبه
ولی تو بارداری عدد TSH باید زیر ۲/۵ باشه
حتما مراجعه کن دکتر غدد که دارو تجویز کنه
چون هفته بره بالاتر عدد تیروئیدتم میره بالاتر
با قرص تنظیم‌ میشه

کم کار ولی زیاد ن بیاد زیر ۴خوبه

باید بیاد زیر ۲

کم کاری تیروئید داری

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیام👶🐣 مامان لیام👶🐣 ۹ ماهگی