جالب بود شماهم بخونید

تصویر
۱۷ پاسخ

۷۷۷۷۷۷

تصویر

۶۶۶۶۶

تصویر

۴۴۴۴۴

تصویر

۳۳۳۳۳

تصویر

۲۲۲۲۲۲

تصویر

۵۵۵۵۵

تصویر

واقعا حق مردمی که روز و شب توی بارون توی سرما توی خیابون جم میشن که از مملکتشون دفاع کنن اینه خیلی بی انصافیه

وضعیت هممون این روزا

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

خیلی درد ناک بود 😔😭

😭😭😭چقدر حق بود

تلخ ولی حقیقت💔

🤣🤣🤣🤣لحنشو دوست نداشتم

اونایی که ک..و..ن...ش..و..ن سوخت دیس لایک زدن

حق و در حین حال غم انگیز واقعا پس آینده بچه هامون چی😭

قشنگ بود😢😢

ای وای بر این زندگی و آدمیزاد....

سوال های مرتبط

مامان elyas مامان elyas ۱ سالگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۲ سالگی