۵ پاسخ

منم حتی پیام ارسال نمیشه .پیام باز نمیکنه..
امشب اینجور شده😐💔

منم حتی پیام ارسال نمیشه .پیام باز نمیکنه..
امشب اینجور شده😐💔

اره قطع شده بود

اره قطع بود

آره الانم خوب كار نميكنه هي قطع و وصل ميشه

سوال های مرتبط

مامان یزدان وشایان مامان یزدان وشایان ۱ سالگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی