بر اساس اطلاعات آماری نموداری درست شده از سن جنین و وزن جنین
مثل نمودار رشد کودکان
با توجه به سن و وزن جنین می گن در مقایسه با سایر جنین ها در چه موقعیتی قرار داره
فقط زیر 10 و بالای 90 خوب نیست بقیه در رنج طبیعی قرار می گیره
ولی بهترین حالتش 50 هست که میانگینه و کمی کمتر یا بیشتر میانگین
اگر خیلی از 50 کمتر باشه یعنی جنین ریزه و اگر خیلی بالاتر از 50 باشه یعنی جنین تپلیه اما تا زمانی زیر 10 و و بالای 90 نباشه نگران کننده نیست
داخل سونو رشد این موضوع را می گن ؟
ینی انقدر درصد از بچه ها تو این سن این وزن هستن.مثلا ۳۰ درصد بچه ها تو این سن ۱۵۰۰ وزنشونه.عدد ۵۰ نرماله.بالاتر ینی بچه بیشتر از وزنشه.پایینتر ینی وزنش کمه نسبت به سنش
مثلا جلو وزن زده صدک ۵۰ یعنی از ۵۰ درصد بچه های هفته خودش وزنش بیشتره و از ۵۰ درصد دیگه کمتر
از هر صدنفر نفر چندمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.