۲ پاسخ

منم قبلا دغدغه پس دادن داشتم الان دیگه بنظرم اونقدر نیست که بخوام همش نگران باشم بنظرم حجمش کمتر شده از ۴ ام به بعد دیگه فقط لکه است

منم همین مشکل دارم دکترم میگه تخمدانت رو ب ضعیفیه یا همون یائسگی زودرس خیلی ناراحتم چرا اخه ۳۴ المه سنی نیست

سوال های مرتبط