۹ پاسخ

هیچی نخورد خوابید منم الان کلی عذاب وجدان دارم😔😔

کباب تابه ایی

ظهر ماکارونی با گوشت چرخ‌کرده و سیب زمینی با یه پیاله ماست اینا خورده
شب نیمرو هم زده با قارچ درست میکنم براش

اشکنه گوشت

استانبولی میزارم

شیر برنج میخوام درست کنم

دمپخت لوبیا سبز😋

برنج و لوبیا سبز و چرخ کرده میخام بزارم

الویه درست کردم😊

سوال های مرتبط

مامان کیان 👨‍👩‍👧 مامان کیان 👨‍👩‍👧 ۱ سالگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۲ سالگی
مامان تیام 🐣 🩵 مامان تیام 🐣 🩵 ۱۴ ماهگی