وقتی دکترا میگن ممنوعه حتما یچیزی میدونن پسرعموی من دکتره یه مریضی داشت ک بچه عسل داده بودن بچه رفته بود کما بعد ۴۰ رو مرخص شدچونداخل عسل یه میکروبی هست ک بدنه ماها میتونه باهاش مبارزه کنه ولی بدنِ بچه زیر دوسال نمیتونه و این ممکنه تو هر عسلی باشه و اتفاق بیفته پس ریسک نکنین زیر دوسال عسل ندین خواهشا
زیر دوسال ممنوعه
زیر دو سال ممنوعه
من. از ده ماهگی
بچه های پسر خالم از نوزادی عسل خوردن
یادمه بچه پسر خاله سرما خورده بود سه ماهش بود مامانش برای ابجوش عسل درست کرد
به نظرم چیزای طبیعی بی ضررن نمیدونم چرا بعضیا فاز روشنفکری میگیرن اره عسل خوب نیست شیر محلی خوب نیست و فلان
من از یک سالگی میخوام بدم تو شیر پاستوریزه
از یسالگی
عزیزم تو روبیکا گروه داریم برای مامانای قزوینی بیاید دورهم باشیم…به ایدی زیرپیام بدید لینک بفرستم
@shima7072
https://rubika.ir/joing/BADAGAAGB0UNPUIMGVEGPHNBOJQTTGPX
مامانای قزوینی لینک میزارم بیاید تو روبیکا گروه زدم
زیر یک سال نباید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.