۱۰ پاسخ

وقتی دکترا میگن ممنوعه حتما یچیزی میدونن پسرعموی من دکتره یه مریضی داشت ک بچه عسل داده بودن بچه رفته بود کما بعد ۴۰ رو مرخص شد‌چون‌داخل عسل یه میکروبی هست ک بدنه ماها میتونه باهاش مبارزه کنه ولی بدنِ بچه زیر دوسال نمیتونه و این‌ ممکنه تو هر عسلی باشه و اتفاق بیفته پس ریسک نکنین زیر دوسال عسل ندین خواهشا

زیر دوسال ممنوعه

زیر دو سال ممنوعه

من. از ده ماهگی
بچه های پسر خالم از نوزادی عسل خوردن
یادمه بچه پسر خاله سرما خورده بود سه ماهش بود مامانش برای ابجوش عسل درست کرد
به نظرم چیزای طبیعی بی ضررن نمی‌دونم چرا بعضیا فاز روشنفکری میگیرن اره عسل خوب نیست شیر محلی خوب نیست و فلان

من از یک سالگی میخوام بدم تو شیر پاستوریزه

از یسالگی

عزیزم تو روبیکا گروه داریم برای مامانای قزوینی بیاید دورهم باشیم…به ایدی زیرپیام بدید لینک بفرستم
‏@shima7072

https://rubika.ir/joing/BADAGAAGB0UNPUIMGVEGPHNBOJQTTGPX

مامانای قزوینی لینک میزارم بیاید تو روبیکا گروه زدم

زیر یک سال نباید بدی

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا 🩵 مامان آقا آریا 🩵 ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۲ ماهگی