۱۶ پاسخ

ببری بیمارستان یه آمپول مخصوص حالت تهوع میزنن زود خوب میشه

ببر اورژانس

دخترم همینطور شده بود بردم دکتر امپول زد شربت دمیترون داد یه بار دادم خوب شد

ببر بیمرستان یه آمپول بزنه براش
دختر من یه ماه پیش اینجوری شد حتما ببر لحظه ای درنگ نکن

بیمارستان ببر خب

ببرش بیمارستان راه اهن

شربت دمیترون بده برای تهوع واستفراغ خوبه

پسر منم از صبح چند باری بالا آورده فکر کنم ویروس هس

اینو بده یه بار دخترم مثل پسرشماشده بوددکترداد

تصویر

شربت اندانسترون بگیر یه قاشق بده بخوره سریع خوب میشه پسر منم اینجوری شد بردم دکتر این شربتو داد زود اوکی شد

ببرش دکتر کودکان بیمارستان مگه ندارع شهرتون

یکم عرق نعنا بده

بچه ی خودمم همینطوری شد بعدشم سرما خورد هنوزم خوب نشده

شاید همین ویروس . پونه یا نعنا بریز رو ماست بهش بده

احتمالا رودل داره چرا ترسیدی
بهش شربت انجیر بده برای اطفال ی قاشق کوچیک

معده شو‌سبک‌فعلا نگه دار با شربت اندانسترون بهش بده تا ببریش دکتر

سوال های مرتبط

مامان نازنین مجیدی مامان نازنین مجیدی ۲ سالگی