سلام مامانا روش استفاده از پوار بینی میشه بهم بگید

۴ پاسخ

اول از همه اسپری بینی و میزنی به بینی بچه چندثانیه صبر میکنی تا نرم بشه بعدش توپشو فشار میدی بعد نوک تیزش تو بینی بچه مینداری توپ و ول میکنی مخاطشو بیرون میکشه فقط تا ته تو بینی بچه فرو نکن یکم بره تو کافیه

اول پمپ پایین رو فشار بده بعد آروم وارد بینی کن دستتو از رو پمپ بردار

توپش فشار بده بعد بگیر تو دماغش توپ ول کن

قطره بینی بزن بعدش پوار

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی