۵ پاسخ

حتما قبل استفاده ازقطره سدیم کلراید یه قطره بریز توسوراخ بینی نوزاد بعد استفاده کن اگه دستی هست اول فشار بده بعد ببر داخل اگه برقی هست روشن کن ببر داخل سمت مخاط تا بکشه بیرون
بعد حمام هم میشه استفاده کرد چون مخاط نرم میشه

اگه دستی که اول هواشو خالی کن بعد ببر تو بینی رها کن دستتو خودش می‌کشه محتویات بینی رو

اگ دستی هس
اول فشار بده بکن ت دماغ نینی ول کن بکش بیرون

پوار دستی داری یا برقی؟

روشن کن سرشو بکن تو بینی نینی

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی