مامانا از پوآر بینی استفاده کنم یان ؟؟

۴ پاسخ

قبلش تو هر سوراخ بینیش یه قطره سدیم کلراید بریز که مخاط بینی نرم بشه، ۳۰ ثانیه تا یه دیقه بعد پوار بزن

ن گفتم بپرسم بعد چون میترسیدم

مگه مشکلی داره استفاده کردنش؟
من ک استفاده میکنم

اگه نیازه بکن چرا که نه

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی