۷ پاسخ

سدیم کلراید۰/۶۵
چهار قطره هر طرف بینی البته میتونی بعد حمام هم پوار بکشی بخار حمام هم عین قطره عمل میکنه

من سدیم کلراید میریزم اما پوار واسه بینیش بزرگه اذیت میشه،اصلا استفاده نمیکنم

رینوسالتین

شیرخودت مادر خیلی نرم میکنه راحت میتونی بکشی بعدش با پوار

سدیم کلراید

سدیم کلرید

من بدون قطره استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی