سدیم کلراید۰/۶۵
چهار قطره هر طرف بینی البته میتونی بعد حمام هم پوار بکشی بخار حمام هم عین قطره عمل میکنه
من سدیم کلراید میریزم اما پوار واسه بینیش بزرگه اذیت میشه،اصلا استفاده نمیکنم
رینوسالتین
شیرخودت مادر خیلی نرم میکنه راحت میتونی بکشی بعدش با پوار
سدیم کلراید
سدیم کلرید
من بدون قطره استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.