۸ پاسخ

ضرر داره ولی ربطی به قد نداره مامانم به من زیاد میداده الان قدم ۱۷۸

من وقتی به پسرم میدم سریع پی پی می‌کنه

من میدم به پسرم اصلا ربطی به قد نداره

رلطی به قد نداره عزبزم بیشتر بخاطر اینکه خیلی خاصیت نداره و شیرینه میگن ندین

من میدم دکترشم گفت اشکالی نداره همیشه که قرار نیست بخوره.

قد ژنتیکیه. ولی بیسکویت مادر قند داره ندی بهتره. خاصیت نداره اصلا

ضرر داره ولی فک نکنم ربطی به قد داشته باشه قد ارثیه

من میدم

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی