۱۱ پاسخ

نه بابا

چی بگم اخه بعد اینکه دادی…عزیزم شیرینی جات ک ممنوعه حالا از الان هم عادتش بدی خیلی سخت میشه بعدا بعدم اینا نگهدارنده دارن و اینکه کاکائو زمینه ی شلوغی و‌انرژی بیش از حد برای بچه هاس حالا ی بار اشکال نداره ولی سعی کن ندی دیگ

کاکائو و شکر مجاز نیست نگهدارنده هم داره بهتره ندی

حالا یه بار اوکیه ولی کلا شیرینی و مخصوصا کاکائو قد رو کوتاه میکنه

دیگه نده کاکائو داره

نه من بش میدم همیشه

هیچی نمیشه ولی خب برای بچه فایده نداره ک هیچ ضرر هم داره به خاطر شکر و اینا

کاکائو دادی🤦🏻‍♀️

دیگه نده فقط شکم پر کنه و مواد نگهدارنده و شکر داره

اره خوب کلی شکر و نگهدارنده غیرمجاز داره

حالا که دادی بیخیال دیگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی