نه بابا
چی بگم اخه بعد اینکه دادی…عزیزم شیرینی جات ک ممنوعه حالا از الان هم عادتش بدی خیلی سخت میشه بعدا بعدم اینا نگهدارنده دارن و اینکه کاکائو زمینه ی شلوغی وانرژی بیش از حد برای بچه هاس حالا ی بار اشکال نداره ولی سعی کن ندی دیگ
کاکائو و شکر مجاز نیست نگهدارنده هم داره بهتره ندی
حالا یه بار اوکیه ولی کلا شیرینی و مخصوصا کاکائو قد رو کوتاه میکنه
دیگه نده کاکائو داره
نه من بش میدم همیشه
هیچی نمیشه ولی خب برای بچه فایده نداره ک هیچ ضرر هم داره به خاطر شکر و اینا
کاکائو دادی🤦🏻♀️
دیگه نده فقط شکم پر کنه و مواد نگهدارنده و شکر داره
اره خوب کلی شکر و نگهدارنده غیرمجاز داره
حالا که دادی بیخیال دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.