شوخی میکنی؟؟؟ چقد گرون ای خدا من فردا باید برم بگیرم
من قبل عید ۱۰ تا دونه نان ۲ سهمیشو خریدم برا اینکه نکنه جنگ باشع گیرم نیاد
۱۷۵ بود اونموقع دولتی
من باسهمیه میگیرم
ی شیرخشک تا چن روز میبرع دخترت
اما من سهمیه دخترم میگیرم ماهی ۷یا۸تا بقیه شمپازاد میخرم اگ لازم بشه
من امشب خریدم دولتی ۱۷۰
ما امشب خریدیم سهمیه ای بود
ارع باز گرون شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.