دوستان شما چیکار میکنید بچتون زود آروغ بزنه

۵ پاسخ

بزن پشتش آروم بعد ده دقیقه بعد دوتا آروغ زدن برش گردون که شیرم پس نیاره

میذارمش رو شونه م اروم پهلوهاشو میمالم پشتشو میمالم یواش میزنم پشتش زود اروغ میزنه نهایت هفت هشت دقیقه میشه

بغلش میکنم یه ذره رو به جلو و متمایل به راست خودم خم میشم که میشه سمت چپ بچه(طرف معده‌اش)
آروم میزنم پشتش یا ماساژش میدم ۲ دیقه ای نشده میزنه. فقط هر بچه ای زاویه خودشو داره که باید پیدا بشه. از یه دکتر تو اینستا یاد گرفتم و راااحت شدم

شیر که خورد یه ده دیقه میزارمش همون حالتی که شیر خورده سریع بلندش نمیکنم،
بعدشم آروم بغلش میکنم و راه میرم و خیلی یواش میزنم پشتش بعد ۵ تا ۱۰ دیقه آروغ میزنه.

دو ماه ب بعد خودش تخلیه میکنه بادشو کاری نکن

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی