خانمایی که میخوان زایمان طبیعی بکنن ساک تونو کی آماده کردین؟؟

۶ پاسخ

من امروز دارم می بندم😁

۳۴ هفته بستم

من از اول ماه ۹ بستم ساکمو دیگه هرچی یادم بیاد باز میزارم سر ساکش

۳۵ ب بعد

از ۳۵ هفته به بعد

۳۵هفته ولی الان ببند دیگه تو

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی