درد زایمان .پارگی کیسه آب.خونریزی
ترشح موکوسی ترشحیکی لیچقه و تقریبا خیناویه ئەگە هەتبوو بزانە زایمان دەکەی
ژانی اولی تقریبا وک پریودیە ئەمن آبریزشیشم هەبوو کیسەکە نەشتی هەبوو
درد داشتم کیسه ابم هم پاره شد
من هفته ۳۷ فقط اولش ی دردی داشتم مثل دلپیچه قابل تحمل میگرفت ول میکرد بعد چند ساعت شدید و شدیدتر شد رفتم بیمارستان خونریزی و بعدش کیسه اب پاره شد و بعدش به دنیا اومد
درد زایمان
با تهوع شروع شد
بعد انقباضای زایمان با دل پیچه و کمر درد
لکه بینی داشتم ، درد پریودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.