۶ پاسخ

درد زایمان .پارگی کیسه آب.خونریزی

ترشح موکوسی ترشحیکی لیچقه و تقریبا خیناویه ئەگە هەتبوو بزانە زایمان دەکەی
ژانی اولی تقریبا وک پریودیە ئەمن آبریزشیشم هەبوو کیسەکە نەشتی هەبوو

درد داشتم کیسه ابم هم پاره شد

من هفته ۳۷ فقط اولش ی دردی داشتم مثل دلپیچه قابل تحمل میگرفت ول میکرد بعد چند ساعت شدید و شدیدتر شد رفتم بیمارستان خونریزی و بعدش کیسه اب پاره شد و بعدش به دنیا اومد

درد زایمان
با تهوع شروع شد
بعد انقباضای زایمان با دل پیچه و کمر درد

لکه بینی داشتم ، درد پریودی

سوال های مرتبط