بعد ۱۵ روز
مال من بعد ۱۳ ۱۴ روز افتاد
بر من از ۴روزگی افتاد الان فک کنم یدونه مونده باشه
چون جذبی هستن تا ۴۰روز ممکنه باشن بدن با بدن متفاوته
برای من ۴ ۵ تاش افتاده هنوز یه ۵ ۶ تایی مونده. ماما گفت روزی ۳ مرتبه با سشوار خشک کن نزار مرطوب بمونه مرطوب باشه دیرتر میفته و ممکنه عفونت بگیری
برای من هنوز هستن
طی سه هفته
برا من تا چهل روز بود
اولین بخیم بعد ۱۷روز و تا ۲۴روز همشون تموم شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.